شهر کینگستون کانادا

Kingston

شهر کینگستون کانادا در یک نگاه

کینگستون، شهری در انتاریوی شرقی واقع در کانادا است. این شهر در انتهای شرقی دریاچه انتاریو، در ابتدای رودخانه سنت لارنس (St. Lawrence River) و در دهانه رودخانه کاتاراکی (انتهای جنوبی کانال رایدو) قرار دارد. کینگستون در وسط راه تورنتو، انتاریو و مونترال در کبک واقع شده و منطقه توریستی هزار جزیره (Thousand Islands) نیز در مجاورت شرق کینگستون قرار گرفته است. شهر کینگستون کانادا به دلیل اینکه بسیاری از بناهای تاریخی که با استفاده از سنگ آهک محلی ساخته شده، شهر سنگ آهک(Limestone City) نامیده می شود. همچنین دانشگاه های این شهر نیز مورد توجه علاقمندان به تحصیل در کانادا می باشد.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    n/a

  • جمعیت

    178,823.2

  • میانگین دما

    ۶/۹ درجه سانتی گراد

  • بارندگی

    n/a

بیشتر درباره شهر کینگستون کانادا بدانیم

دانشگاه های شهر کینگستون کانادا

جاذبه‌های گردشگری شهر کینگستون کانادا

  • جمعیت

    طبق سرشماری سال ۲۰۱۶، جمعیت شهر کینگستون کانادا برابر با ۱۷۲۴۱۱ نفر گزارش شد. اما مطابق با نرخ متوسط رشد، جمعیت تخمین زده شده در سال 2020 تقریبا 178,823.2 براورد شده است.

  • فرهنگ

    شهر کینگستون زادگاه هنرمندان بسیاری است که در هنرهای تجسمی، هنرهای رسانه ای، ادبیات و رشته های دیگر مانند هنرهای نمایشی کار می کنند. در طول سال شهر کینگستون کانادا میزبان جشنواره های متعددی است، از جمله جشنواره نویسندگان کینگستون (Kingston WritersFest)، جشنواره بلوز شهر سنگ آهک (Limestone City Blues Festival)، جشنواره فیلم کانادایی کینگستون ، جشنواره هنر (Artfest)، جشنواره اجراهای خیابانی کینگستون (Kingston Buskers’ Rendezvous)

  • حمل و نقل

    مگاباس (شرکت ترابری کوچ کانادا) و شرکت ترابری گری هوند (Greyhound) کانادا، از ایستگاه اتوبوس کینگستون به تورنتو، اتاوا و مونترال تردد می کنند. ترن فرودگاه پیرسون تورنتو نیز از کینگستون از مسیر بلویل و پورت هوپ (Belleville and Port Hope) دایر می باشد. شرکت شاتل کینگستون (Shuttle Kingston) در سال ۲۰۱۳ گزارش داد که به واترتاون و سیراکیوس متصل شده است. ترانزیت کینگستون خدمات اتوبوسی محلی شهری را فراهم می کند.

  • آب و هوا

    آب و هوای شهر کینگستون کانادا سرد و معتدل است. میزان بارندگی در کینگستون حتی در خشک ترین ماه سال نیز زیاد است. آب و هوای این شهر بر اساس سامانه طبقه بندی اقلیمی کوپن گایگر (Köppen-Geiger system) به عنوان اقلیم قاره ای با تابستان گرم (Dfb) طبقه بندی می شود. متوسط سالانه ​​دما در کینگستون ۶.۹ درجه سانتی گراد و میانگین بارندگی به ۹۲۵ میلی متر می رسد.

  • اقتصاد

    اقتصاد شهر کینگستون کانادا به شدت به نهادها و موسسات بخش دولتی وابسته است. مهمترین بخش ها مربوط به مراقبت های بهداشتی، تحصیلات عالی (دانشگاه کویینز، کالج نظامی سلطنتی کانادا و کالج سنت لارنس)، دولت (از جمله خدمات نظامی و انتظامی)، گردشگری و فرهنگ می باشد. تولید، پژوهش و توسعه نسبت به گذشته نقش کمتری ایفا می کنند. نیمی از اشتغال در کینگستون توسط بخش خصوصی صورت می گیرد.

  • خرید

    خرید در کینگستون با وجود مغازه های فراوان، بوتیک های محلی زیبای مرکز شهر، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و معروف و مغازه های کوچک در غرب کینگستون، لذت بخش است. مرکز شهر کینگستون خانه بهترین بوتیک های محلی و برندهای معروف از جمله گپ و روتز (Roots) هست. همچنین در مرکز شهر کینگستون می توانید بهترین و محبوب ترین برند های محلی با قیمت هایی ارزان پیدا کنید.

هزینه های زندگی در شهر کینگستون کانادا

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر ب ۳,۰۲۸.۵۴ دلار آمریکا (۴,۰۵۹.۷۵ دلار کانادا) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۸۴۲.۴۹ دلار آمریکا(۱,۱۲۹.۳۶ دلار کانادا) است. شاخص هزینه زندگی در کینگستون معادل ۷۰.۹۹ است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

هزینه زندگی در شهر کینگستون کانادا

مایل به ادامه تحصیل در کانادا هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در کانادا

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در کانادا» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید