شهر کاونتری انگلستان

Coventry

شهر کاونتری انگلستان در یک نگاه

کاونتری یک شهر و یک ناحیه کلان‌شهری در غرب میدلندز انگلستان است. کاونتری نهمین شهر بزرگ انگلستان است و به لحاظ تاریخی، بخشی از واریک شیر (Warwickshire) و دوازدهمین شهر بزرگ بریتانیای کبیر است. کاونتری دومین شهر بزرگ در منطقه میدلندز غربی پس از بیرمنگام است که در سال ۲۰۱۵ ۳۴۵،۳۸۵ نفر جمعیت داشت. کاونتری در فاصله ی ۱۹ مایلی (۳۱ کیلومتر) شرق-جنوب شرقی بیرمنگام، ۲۴ مایلی (۳۹ کیلومتری) جنوب غربی لستر (Leicester)، ۱۱ مایلی (۱۸ کیلومتری) واریک و ۹۵ مایلی (۱۵۳ کیلومتر) شمال غربی لندن است. صنعت خودرو کاونتری سهم قابل‌توجهی در صنعت خودروسازی بریتانیا داشته است. این شهر دارای دو دانشگاه است، دانشگاه کاونتری (Coventry University) در مرکز شهر و دانشگاه واریک (University of Warwick) در حومه جنوبی شهر.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    میدلند غربی

  • جمعیت

    426,000

  • میانگین دما

    ۴/۹ درجه سانتی‌گراد

  • بارندگی

    638 میلی‌متر

بیشتر درباره شهر کاونتری انگلستان بدانیم

در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۷، شهر کاونتری توانست عنوان شهر فرهنگی سال را کسب کند، شهرهای رقیب کاونتری در این زمینه عبارت بودند از پیزلی، استوک انترند، سوانسی و ساندرلند (Paisley, Stoke-on-Trent, Swansea and Sunderland). این شهر سومین دارنده عنوان جایزه چهارساله ای است که از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است

دانشگاه های شهر کاونتری انگلستان

جاذبه‌های شهر کاونتری انگلستان

  • جمعیت

    جمعیت شهر کاونتری در سال 2020 بر اساس برآوردها حدود 426000 نفر است.در سرشماری سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد که بیش از ۵۳ درصد ساکنان کاونتری مسیحی هستند، درحالی‌که اسلام دومین مذهب رایج شهر است. ۲۳ درصد جمعیت بی‌دین بودند

  • فرهنگ

    در ۷ دسامبر ۲۰۱۷ اعلام شد که کاونتری شهر فرهنگی سال ۲۰۲۱ انگلستان خواهد بود، البته این سومین شهری است چنین جایگاهی را به دست می‌آورد. در کاونتری بزرگ‌ترین فستیوال خانوادگی آزاد هم‌زمان با جشنواره گودیوا (Coventry Godiva Festival) برگزار می‌شود.

  • حمل و نقل

    شهر کاونتری انگلستان دارای دو ایستگاه راه‌آهن حومه در کانلی (Canley) و تایل هیل (Tile Hill) است. یک ایستگاه راه‌آهن جدید برای پوشش دهی شمال شهر تا خط نیو ایتن (Nuneaton Line) در ژانویه ۲۰۱۶ افتتاح شد.ایستگاه اتوبوس پول میدو (Pool Meadow Bus Station) ایستگاه اصلی اتوبوس و قطار در مرکز شهر است. کاونتری دارای یک سرویس پارک سوار از پارک وار مموریال (War Memorial Park) است که توسط شرکت Stagecoach در واریک شیر تأمین می‌شود

  • آب و هوا

    آب و هوای شهر کاونتری انگلستان ملایم و به طور کلی گرم و معتدل است. در طول سال، میزان بارندگی در کاونتری قابل‌توجه است. حتی در ماه‌های کم بارش نیز باران فراوانی می‌بارد. این منطقه بر اساس سیستم کوپن-گایگر، به‌عنوان اقلیم اقیانوسی (Cfb) طبقه‌بندی‌شده است. در کاونتری میانگین دمای سالانه ۴/۹ درجه سانتی‌گراد و میزان بارش سالانه حدود ۶۳۸ میلی‌متر است.

  • اقتصاد

    به لحاظ تاریخی، شهر کاونتری بزرگ‌ترین مرکز ساخت روبان در انگلستان بوده است. در این صنعت، این شهر به‌صورت محلی با نورویچ (Norwich) و لستر (Leicester) و در سطح بین‌المللی با سنت اتین (St Etienne) فرانسه رقابت می­کند. صنایع اصلی کاونتری عبارت‌اند از: خودروسازی، تجهیزات الکترونیکی، ابزارآلات، ماشین‌آلات کشاورزی، الیاف مصنوعی، اجزای هواپیما و تجهیزات مخابراتی.

  • خرید

    گری فرایرواک (Greyfriars Walk) در جنوب شهر کاونتری دارای طیف وسیعی از مغازه‌های مستقل است ازجمله فروشگاه‌های جواهرات، اسباب‌بازی، ابزارآلات، لباس، گل و گیاهان و غیره. . بول یارد (Bull Yard) دارای انواع مختلف رستوران و کافه است. اسمیت فورد وی (Smithford Way) که از آنجا می‌توان به مرکز خرید West Orchard رفت، یک منطقه خرید است و البته کتابخانه مرکزی شهر کاونتری نیز در آنجا قرار دارد.

هزینه های زندگی در شهر کاونتری انگلستان

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر با۲,۸۹۷.۴۵ دلار آمریکا (۲,۲۰۸.۹۷ پوند انگلستان) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۸۴۹.۳۸ دلار آمریکا(۶۴۷.۵۵ پوند انگلستان) است. شاخص هزینه زندگی در کاونتری معادل ۶۸.۲۳ و رتبه هزینه زندگی در شهر کاونتری۲۰۰ در بین ۵۳۸ شهر جهان است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید