شهر لینکلن انگلستان

Lincoln

شهر لینکلن انگلستان در یک نگاه

خیابان های مار پیچ لینکلن (Lincoln) و آرایش ساختمان های بلند قدیمی نشان از میراث غنی این شهر دارند. در حالی که قدمت شهر لینکلن به زمان سلت ها (Celts) می رسد، میراث قرون وسطایی شهر بیشتر در کلیسای دیدنی و قلعه جذاب آن مشهود است که دارای یکی از نسخه های باقی مانده از ماگنا کارتا (Magna Carta) است. برای خرید و غذا خوردن، منطقه آپ هیل (Uphill) پیشنهاد می شود. از شمال لندن با قطار می توانید در طی ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه به لینکلن بروید.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    میدلند شرقی

  • جمعیت

    283,839

  • میانگین دما

    ۹.۴ درجه

  • بارندگی

    ۷۹۶ میلیمتر

بیشتر درباره شهر لینکلن انگلستان بدانیم

لینکلن شهری است در انگلستان که در ناحیه میدلند شرقی قرار دارد. جمعیت این شهر ۸۸٬۴۰۰ نفر است. لینکلن مرکز اصلی کار و امکانات در لینکلن شایر مرکزی (Central Lincolnshire) است و نقش گسترده‌ای در منطقه ای ایفا می‌کند که بخش عمده لینکلن شایر و ناتینگهام شایر را پوشش می‌دهد.

دانشگاه های شهر لینکلن انگلستان

جاذبه‌های شهر لینکلن انگلستان

  • جمعیت

    در سال ۲۰۱۲ ناحیه غیرکلان شهری لینکلن بالغ بر ۹۴،۶۰۰ نفر جمعیت داشت. بر اساس سرشماری ۲۰۱۱ منطقه شهری لینکلن که شامل نورث هیکهام (North Hykeham) و (Waddington) می شود، ۱۳۰،۲۰۰ نفر جمعیت داشت. در سال 2020 جمعیت شهر لینکلن 283,839 نفر تخمین زده می شود.

  • فرهنگ

    شهر لینکلن به واسطه ی وجود هنرهای عمومی، گالری ها و استودیو ها از پیش زمینه هنری غنی برخوردار است. گالری هنر آشر (Usher Art Gallery) و گالری سم اسکورر (Sam Scorer Gallery) از جمله گالری های هنری معروف این شهر هستند. این شهر همچنین دارای تعدادی موزه و گالری دیگر است، از جمله موزه زندگی لینکلن شایر و کلکسیون هنر و باستان شناسی لینکلن شایر.

  • حمل و نقل

    در گذشته شهر لینکلن انگلستان از خدمات دو ایستگاه راه آهن بهره می برد، اما از زمان بسته شدن ایستگاه لینکلن سنت مارکس (Lincoln St. Marks) در سال ۱۹۸۵، فقط ایستگاه لینکلن مرکزی (Lincoln Central) باقی مانده است. این ایستگاه پنج سکو دارد که دائماً قطارها و مسافران در آن تردد دارند.

  • آب و هوا

    شهر لینکلن مانند بقیه جزایر بریتانیا دارای آب و هوای دریایی با تابستان های خنک و زمستان های معتدل است.

  • اقتصاد

    اقتصاد شهر لینکلن انگلستان عمدتا بر مدیریت دولتی، تجارت، کشاورزی و گردشگری استوار است و البته هنوز بقایای تاسیسات صنعتی (در حال حاضر زیمنس) هم وجود دارد. بخش عمده اشتغال در لینکلن در بخش دولتی، آموزش و بهداشت مشغول است که ۳۴ درصد از نیروی کار را تشکیل می دهند. بخش توزیع، رستوران و هتل داری ۲۵ درصد از نیروی کار را به خود جذب کرده است.

  • خرید

    برای خرید از خرده فروشان خیابانی تا بوتیک های مستقل، می توانید به مناطق مختلف خرید در شهر لینکلن بروید. می توانید همه برندهای مورد علاقه خود را در مرکز لینکلن در خیابان اصلی شهر (High Street) پیدا کنید. بیش از ۳۰۰ فروشگاه و رستوران در مرکز شهر وجود دارند. های استریت، خیابان اصلی شهر است و مرکز خرده فروشی لینکلن در آنجا واقع شده است.

هزینه های زندگی در شهر لینکلن انگلستان

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر با ۲,۹۷۰.۸۳ دلار آمریکا (۲,۲۶۸.۵۰ پوند انگلستان) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۸۴۵.۳۳ دلار آمریکا(۸۴۵.۳۳ پوند انگلستان) است. شاخص هزینه زندگی در لینکلن معادل ۶۷.۵۹ و رتبه هزینه زندگی در شهر لینکلن ۱۷۷ در بین ۵۳۴ شهر جهان است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

هزینه زندگی در شهر لینکلن

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید