شهر لستر انگلستان

Leicester

شهر لستر انگلستانشهر لستر انگلستان در یک نگاه

لستر، یک شهر تاریخی اما آینده نگر، پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است. مغازه های غیر معمول، رستوران های زیبا، شب های شاداب و تنوع فرهنگی قوی، همه به سبک متفاوت و جذاب لستر کمک کرده اند.شهر لستر انگلستان محل استقرار نهایی ریچارد سوم بوده است، شما حتی در اینجا می توانید اخرین رد پای او را نیز ببینید. شما می توانید در مرکز ملی فضا (National Space Centre) در شهر لستر به کاوش بینهایت و فراتر از آن بپردازید.اگر حرکت کردن را دوست دارید، سفر دریایی با یک قایق از کانال گرند یونین (Grand Union Canal) را پیشنهاد می کنیم، یا سفر به گذشته را با یک قطار بخار در ایستگاه راه آهن مرکزی (Great Central Railway) تجربه کنید.شما می توانید در مدت یک ساعت و ۱۵ دقیقه از لندن به لستر بروید.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    میدلند شرقی

  • جمعیت

    556,930

  • میانگین دما

    ۹/۶ درجه سانتی‌گراد

  • بارندگی

    ۶۲۰ میلی‌متر

بیشتر درباره شهر لستر انگلستانشهر لستر انگلستان بدانیم

شهر لستر انگلستان ، یک شهر تاریخی اما آینده نگر، پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است.

دانشگاه های شهر لستر انگلستانشهر لستر انگلستان

جاذبه‌های شهر لستر انگلستانشهر لستر انگلستان

  • جمعیت

    جمعیت شهر لستر در سال 2020 در حدود 56،930 تخمین زده شده است. در حال حاضر، مسیحیت با ۳۲.۴٪ پیرو از کل جمعیت، دین غالب است. اسلام دومین دین به لحاظ تعداد پیروان است و مسلمانان ۱۸.۶ درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. تعداد هندوها نزدیک به مسلمانان است و ۱۵.۲ درصد از جمعیت این شهر را تشکیل می دهند و همچنان در حال رشد هستند.

  • فرهنگ

    شهر لستر انگلستان سالانه میزبان کارناوال کارائیب (بزرگترین در خارج از لندن)، بزرگترین جشن های دیوالی (Diwali) خارج از هند و بزرگترین جشنواره کمدی در جشنواره کمدی لستر انگلستان (UK Leicester Comedy Festival) است. یکی از بهترین مکان های معروف شهر، ملتون رود (Melton Road) است که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و دارای تعداد زیادی فروشگاه خرده فروشی و رستوران است که هم برای مردم محلی و هم گردشگران مناسب است.

  • حمل و نقل

    شهر لستر دو ایستگاه اتوبوس اصلی دارد: ایستگاه اتوبوس سنت مارگارت (St Margaret’s Bus Station) و ایستگاه اتوبوس جدید هی مارکت (Haymarket) که در سال ۲۰۱۶ افتتاح گردید. سه ایستگاه پارک سوار در مینلز گورس (Meynells Gorse)(Leicester Forest East) ، Birstall و Enderby وجود دارد. اتوبوس ها هر ۱۵ دقیقه از تمام ایستگاه ها عبور می کنند.

  • آب و هوا

    آب و هوای شهر لستر انگلستان گرم و معتدل است. در لستر باران قابل‌توجهی می‌بارد. حتی در کم بارش ترین ماه سال نیز باران قابل‌توجهی می‌بارد. آب‌وهوای این شهر بر اساس سامانه طبقه‌بندی اقلیمی کوپن گایگر، اقیانوسی (Cfb) طبقه بندی می شود. متوسط دما در لستر ۹/۶ درجه سانتی‌گراد و میزان بارش سالانه ۶۲۰ میلی‌متر است.

  • اقتصاد

    شهر لستر دارای بزرگترین اقتصاد در میدلند شرقی است. بر اساس یک مطالعه جدید توسط emda/Experian برآورد می شود که ارزش افزوده ناخالص این شهر به ۱۵.۳ میلیارد پوند برسد.این شهر به لحاظ تاریخی در زمینه تولید پارچه، لباس و کفش قدمتی طولانی دارد. هرچند شرکت های مهمی مانند Corah ، Liberty Shoes و Equity Shoes تعطیل شده اند، شرکت هایی مانند نکست (Next) و بودن (Boden) هنوز در شهر فعال هستند.

  • خرید

    در شهر لستر فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از هایکراس لستر (Highcross Leicester) ،مرکز خرید هی مارکت (Haymarket)، میدان سنت مارتین (St Martin’s Square) و منطقه لستر لینز (Leicester Lanes) دارای مغازه های برند و تخصصی است. بازار لستر (Leicester Market) بزرگترین بازار سرپوشیده اروپا است که در آن انواع مختلفی از کالاها به فروش می رسد.

هزینه های زندگی در شهر لستر انگلستانشهر لستر انگلستان

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر با۲,۸۲۲.۰۶ دلار آمریکا (۲,۱۴۸.۵۳ پوند انگلستان) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۸۳۳.۹۵ دلار آمریکا(۶۳۴.۹۱ پوند انگلستان) است. شاخص هزینه زندگی در لستر معادل ۶۶.۶۴ و رتبه هزینه زندگی در شهر لستر ۲۱۶ در بین ۵۳۵ شهر جهان است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

هزینه زندگی در شهر لستر

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید