شهر ردینگ انگلستان

Reading

شهر ردینگ انگلستان در یک نگاه

شهر ردینگ، منطقه جغرافیایی و تاریخی برکشیر ، در جنوب انگلستان، ۳۸ مایلی (۶۱ کیلومتر) غرب لندن واقع شده است. این شهر نقطه اتصال مهم راه آهن هایی است که از لندن به غرب، و از میدلندز به جنوب و از کانال کنت و آوون (Kennet and Avon Canal) به باث و بریستول (Bath and Bristol) می روند و رودخانه تیمز (River Thames) از طریق مسیر آبی آنها را به یکدیگر متصل می کند. کانال کنت بر روی رودخانه کنت قرار دارد که به رودخانه تیمز می پیوندد.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    جنوب شرقی انگلستان

  • جمعیت

    342,117

  • میانگین دما

    ۹/۹ سانتی گراد

  • بارندگی

    ۷۰۲ میلی متر

بیشتر درباره شهر ردینگ انگلستان بدانیم

ردینگ یکی از شهرهای انگلستان است که در دره معروف تایمز قرار دارد. با وجود جنبه تاریخی آن به علت استقرار مراکز شرکت‌های متعدد، شهر چهره مدرنی پیدا کرده‌است. این شهر یک مرکز تجاری محسوب می‌شود که از مزایای نزدیکی به لندن منتفع است.

دانشگاه های شهر ردینگ انگلستان

جاذبه‌های شهر ردینگ انگلستان

  • جمعیت

    بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۱ جمعیت شهر ردینگ بیش از ۱۵۵،۰۰۰ نفر بوده است. جمعیت ردینگ در سال 2020 حدود 342117 نفر تخمین زده شد. در سال ۱۹۵۰، جمعیت ردینگ ۱۶۲۰۰۰ نفر بود. جمعیت این شهر نسبت به سال گذشته ۵،۰۰۰ نفر افزایش یافته است که نشان دهنده تغییر ۱.۵۴٪ است.

  • فرهنگ

    شهر ردینگ انگلستان ، یک مرکز مهم تجاری و فن آوری اطلاعات است که هر سال میزبان جشنواره های متعدد موسیقی، هنر و رویدادهای فرهنگی است. این شهر دارای دو مرکز هنری تخصصی، سه سالن تئاتر و یک سن نمایش هنری پرطرفدار است. بازدید از بسیاری از موزه ها و گالری ها سراسر ردینگ رایگان است. هر کلکسیون داستان های مردم و مکان ها، آثار هنری و تاریخی، جشنواره محبوب موسیقی، و نظایر آن را بیان می کند.

  • حمل و نقل

    شهر ردینگ یک نقطه اتصال مهم در سیستم راه آهن ملی انگلیس است و از این رو ایستگاه ردینگ یک پایانه و نقطه انتقال مهم تلقی می شود. شبکه های منظم اتوبوسرانی محلی در منطقه و شبکه های کم تردد در منطقه اطراف، به وسیله شرکت ردینگ باسس (Reading Buses) اداره می شود.

  • آب و هوا

    آب و هوای شهر ردینگ انگلستان در طبقه بندی آب و هوای گرم و معتدل قرار می گیرد. میزان بارندگی در ردینگ حتی در کم بارش ترین ماه سال نیز زیاد است. بر اساس سامانه طبقه بندی اقلیمی کوپن گایگر، آب و هوای این شهر اقیانوسی (Cfb) است. متوسط دما در اینجا ۹/۹ سانتی گراد و میانگین بارندگی سالانه ۷۰۲ میلی متر است.

  • اقتصاد

    شهر ردینگ یک مرکز تجاری مهم در تیمز ولی (Thames Valley) و جنوب انگلیس است. این شهر مقر چندین شرکت بریتانیایی و دفتر چند شرکت بین المللی در بریتانیا است و همچنین این شهر یک مرکز بزرگ خرده فروشی است. برخی از شرکت های بزرگی که در ردینگ دفتر دارند عبارت اند از: بی جی گروپ (BG Group)، مایکروسافت، اوراکل هیبو (Oracle Hibu) (یلو گروپ سابق). مرکز اداری شرکت بیمه پرودنشال (Prudential) در این شهر واقع شده است

  • خرید

    شهر ردینگ انگلیس یک مرکز خرید بزرگ منطقه ای است که اکثر فروشگاه های آن تقریبا در منطقه مرکزی شهر واقع شده اند. فروشگاه ها اغلب دو دسته اند، دسته ای از آنها در خیابان های دارای پیاده رو واقع شده اند که اصلی ترین آنها Broad Street است، و دسته دوم مغازه هایی هستند که در مراکز خرید سرپوشیده مانند مرکز اوراکل (Oracle Centre) و Broad Street Mall واقع شده اند.

هزینه های زندگی در شهر ردینگ انگلستان

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر با ۳,۱۹۹.۵۳ دلار آمریکا (۲,۴۴۳.۱۴ پوند انگلستان) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۹۲۰.۳۲ دلار آمریکا(۷۰۲.۷۵ پوند انگلستان) است. شاخص هزینه زندگی در ردینگ معادل ۷۳.۹۶ و رتبه هزینه زندگی در شهر ردینگ ۱۲۶ در بین ۵۳۴ شهر جهان است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

هزینه زندگی در شهر ردینگ

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید