شهر دوور انگلستان

Dover

شهر دوور انگلستان در یک نگاه

دوور(Dover) یک شهر و بندر کشتیرانی بزرگ در بخش کنت در جنوب شرقی انگلستان است. انگلستان از طریق تنگه دوور (strait of Dover)، باریک‌ترین قسمت کانال انگلیسی (English Channel) به فرانسه متصل می‌شود، این شهر در جنوب شرقی کانتربری، شرق شهر مایدستون و شمال شرقی امتداد خط ساحلی از دانجنس (Dungeness) و هستینگز (Hastings) قرار دارد. این شهر مرکز اداری منطقه دوور و محل استقرار کشتی‌های دوور کلیسیس (Dover Calais) است که از بندر دوور (Port of Dover) می‌گذرند. نام این شهر از نام رودخانه دور (the River Dour) گرفته‌شده است که از این شهر عبور می‌کند. با توجه به یافته‌های باستان‌شناسی، این شهر از زمان عصر حجر مسکونی بوده است و دوور یکی از معدود مکان‌های بریتانیا است، که همانند لندن، ادینبورگ و کونوال (Cornwall) در زبان فرانسه یک نام متناظر دارد، نام متناظر دوور در فرانسه Douvres است.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    جنوب شرقی انگلستان

  • جمعیت

    117,000

  • میانگین دما

    12 درجۀ سانتی‌گراد

  • بارندگی

    ۶۲۱ میلی‌متر

بیشتر درباره شهر دوور انگلستان بدانیم

دانشگاه های شهر دوور انگلستان

جاذبه‌های شهر دوور انگلستان

  • جمعیت

    جمعیت دوور در سال 2020 حدود117000 نفر تخمین زده شده است.

  • فرهنگ

    شهر دوور انگلستان یک میراث فرهنگی غنی و تعدادی زیادی از هنرمندان، موسیقیدانان و هنرمندان باهوش را در خود پرورش داده است. در این شهر سه موزه وجود دارد: موزۀ اصلی دوور (Dover Museum)، موزه حمل‌ونقل دوور (Dover Transport Museum) و خانه نقاشی رومی (Roman Painted House).

  • حمل و نقل

    اصلی‌ترین شاه‌راه ارتباطی شهر دوور، جاده A2 یا A2 road است که تکرار دو مسیر قدیمی است و شهر را به کانتربری متصل می‌کند.راه آهن از دو جهت به شهر دوور می رسید: خط اصلی راه آهن جنوب شرقی در سال ۱۸۴۴ به فولک استون وصل شد، و راه آهن لندن، خط چتهم (Chatham) و دوور خود را از کانتربری در سال ۱۸۶۱ افتتاح نمودند

  • آب و هوا

    شهر دوور همانند سایر نقاط بریتانیا دارای آب و هوای اقیانوسی است و در تمام طول سال دارای هوای معتدل و میزان کمی بارش در هر ماه است. بالاترین دمای ثبت شده ۳۱ درجه و پایین ترین دما ۸- درجه سانتی‌گراد بوده است، به‌طورکلی دمای هوا معمولاً بین ۳ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است.

  • اقتصاد

    این نکته که بندر دوور یک دارایی ملی است و تأثیر آن در عملکرد اقتصاد کنت بسیار مهم است، در بررسی‌های اقتصادی اثبات‌شده است. بر اساس بررسی شرکت مشاوره اقتصادی مستقل اکسرا (Oxera) سالانه ۲/۲ میلیون وسیله حمل‌ونقل دریایی از این بندر تردد می‌کنند و درمجموع حدود ۸۹ میلیارد پوند کالا را با خود حمل می‌کنند، از این روست که بندر دوور به‌عنوان شلوغ‌ترین بندر کشتیرانی اروپا شهرت یافته است. این گزارش همچنین بر نقش دوور به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر اروپایی، با ۹۸ درصد ترافیک حمل‌ونقل با مبدأ یا مقصد اتحادیه اروپا تأکید دارد.

  • خرید

    جشنواره موسیقی دوور (Dover Music Festival) در سال ۲۰۱۴ آغاز شد و با مراسم‌های مختلف در دورست (Dorset) برگزار می‌شود، و شرکت‌ها و نوازندگان محلی را گرد هم می‌آورد. این جشنواره، یک رویداد غیرانتفاعی است که برای ترویج و کشف استعدادهای محلی و عرصه موسیقی در داخل و اطراف دوور طراحی‌شده است.

هزینه های زندگی در شهر دوور انگلستان

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید