شهر بورنموث انگلستان

Bournemouth

شهر بورنموث انگلستان در یک نگاه

بورنموث تمام ویژگی‌های یک تفرجگاه ساحلی کلاسیک بریتانیا را دارد، از چراغ‌های چشمک‌زن قدیمی گرفته تا عطروطعم سرکه ماهی و چیپس. وقتی‌که خورشید طلوع می‌کند، چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد: استراحت در باغ‌های Alum Chine Gardens در مناطق گرمسیری که دارای زمین‌بازی به طرح جزیره گنج است، فعالیت‌های پرهیجانی نظیر تور جت اسکی یا پارک سفری و یا قدم زدن به بالای Hengistbury Head.حتماً سری به گالری هنری و موزه راسل-کوتز (Russell-Cotes Art Gallery & Museum)، خانه سابق مسافران ویکتوریا سر مرتون راسل-کوتس و لیدی آنی (Sir Merton Russell-Cotes and Lady Annie) بزنید. به‌جای آن نیز می‌توانید به اولین سینمای شش بعدی (۶D) انگلیس بروید.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    جنوب غربی انگلستان

  • جمعیت

    506,000

  • میانگین دما

    ۹/۹ درجه سانتی‌گراد

  • بارندگی

    ۸۰۷ میلی‌متر

بیشتر درباره شهر بورنموث انگلستان بدانیم

بورنموث شهری در نوار ساحلی جنوب غربی انگلستان واقع در منطقهٔ دورست این کشور است.

دانشگاه های شهر بورنموث انگلستان

جاذبه‌های شهر بورنموث انگلستان

  • جمعیت

    با توجه به جمعیت شهر بورنموث انگلستان بین سال‌های ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۶ می‌توان دریافت که ۷۷۵۰ نفر در ۵ سال گذشته به جمعیت این شهر اضافه‌شده است؛ بنابراین هرسال تا ۱۵۵۰ نفر افزایش جمعیت وجود داشته است همچنین جمعیت بورنموث در سال 2020 مطابق داده های تخمینی برابر با 506000 است

  • فرهنگ

    ر شهر بورنموث انگلستان جشنواره سالانه هنر در ساحل دریا (Bournemouth Arts by the Sea Festival) و مجموعه‌ای از رویدادهای هنری برگزار می‌شود. این موضوع باعث آگاهی بیشتر و افزایش مشارکت در هنر در سراسر رسانه‌های مختلف و اشکال هنری می‌شود. یکی از مهم‌ترین مؤسسات فرهنگی بورنموث، ارکستر سمفونیک بورنموث (Bournemouth Symphony Orchestra) است که در سال ۱۸۹۳ با نام (Dan Godfrey) تشکیل شد.

  • حمل و نقل

    دو شرکت Yellow Buses و Wilts & Dorset که هر دو شبکه‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهند، خدمات اتوبوس‌رانی این شهر را تأمین می‌کنند و تمام مناطق اصلی خرید را پوشش می‌دهند. اتوبوس‌ها به‌طور منظم از مرکز شهر بورنموث تا فرودگاه بورنموث تردد دارند. دو پایانه در شهر وجود دارد، پایانه راه‌آهن بورنموث و پایانه راه‌آهن پوکس داون (Pokesdown) به شرق. بخشی از غرب بورنموث نیز از طریق پایانه برانکسوم (Branksome) قابل‌دسترس است.

  • آب و هوا

    آب‌وهوای بورنموث گرم و معتدل است. بورنموث شهری با بارندگی قابل‌توجه است. حتی در خشک‌ترین ماه‌های سال، در این منطقه باران زیادی می‌بارد. این منطقه بر اساس سیستم کوپن و گایگر، به‌عنوان اقلیم اقیانوسی (Cfb) طبقه‌بندی‌شده است. در بورنموث متوسط دمای سالانه ۹/۹ درجه سانتی‌گراد است. میزان بارش سالانه حدود ۸۰۷ میلی‌متر است.

  • اقتصاد

    اقتصاد شهر بورنموث همانند دیگر بخش‌های دورست (Dorset)، عمدتاً در بخش خدمات فعال است که ۹۵ درصد از نیروی کار را در سال ۲۰۱۰ به خود اختصاص داده بود. این میزان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین اشتغال در بخش خدمات کل بریتانیا و ۱۱ درصد بالاتر از ناحیه جنوب غربی است. بخش خدمات مالی و عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از سال ۲۰۱۱ به رشد پایدار خود ادامه می‌دهد.

  • خرید

    مرکز شهر بورنموث انگلستان دارای خیابان تجاری و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بزرگ، برندهای شناخته‌شده مد، مغازه‌های خیابانی و بوتیک‌های مستقل است. پس از یک روز شلوغ، می‌توانید در یکی از رستوران‌ها، کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها، به استراحت و تفریح ​​بپردازید. در حومه شهر بورنموث نیز بوتیک و رستوران کم نیست و در آنجا نیز مجموع‌هایی از مغازه‌های جذاب و کافه­ های شلوغ وجود دارد.

هزینه های زندگی در شهر بورنموث انگلستان

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر با ۲,۸۴۱.۳۵ دلار آمریکا (۲,۱۷۷.۲۷ پوند انگلستان) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۸۰۹.۰۳ دلار آمریکا(۶۱۹.۹۵ پوند انگلستان) است. شاخص هزینه زندگی در بورنموث معادل ۶۶.۰۷ است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید