شهر باث انگلستان

Bath

شهر باث انگلستان در یک نگاه

باث همیشه یک شهر شیک و مدرن بوده است و از قرن ۱۸ به عنوان یکی از فرهیخته ترین و زیباترین شهرهای دارای چشمه آب معدنی انگلیس است.شهر باث (Bath) در جنوب غربی کشور انگلستان قرار دارد. شهری دنج با سنگ‌ های به رنگ عسلی که در میان انبوه درختان سرسبز ساخته شده است. باث از زمان امپراطوری رومی ها به خاطر چشمه های آب گرمش شهرت داشته و امروز معماری های با شکوه سبک گوتیک نیز به دیدنی های شهر باث اضافه شده است.

اطلاعات شهر

  • منطقه

    جنوب غربی انگلستان

  • جمعیت

    89,000

  • میانگین دما

    7/9 درجۀ سانتی‌گراد

  • بارندگی

    761 میلی‌متر

بیشتر درباره شهر باث انگلستان بدانیم

رومی ها با بهره گیری از چشمه های آب گرم طبیعی این منطقه حمام های رومی باشکوهی ساخته اند که در حال حاضر در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. برای درک زیبایی معماری سبک دوران جرج ها بهتر است که در شهر با پای پیاده تردد کنید.با یک تور پیاده روی رایگان در رویال کرسنت (یکی از زیباترین خیابان های بریتانیا) می توانید زیبایی های حمام اَبی (Bath Abbey) و تئاتر تاریخی سلطنتی (Theatre Royal) را از نزدیک مشاهده کنید.آیا می دانید که شهر باث انگلستان به نسبت مساحتش، بیش از هر شهر دیگری در انگلیس دارای موزه می باشد. پیشنهاد می کنیم که ابتدا از موزه هلال سلطنتی (Royal Crescent)، موزه هولبورن (Holburne) یا موزه مد دیدن کنید.شما می توانید به راحتی از لندن به این شهر که در شهرستان سامرست قرا دارد، بیایید.با قطار، فقط یک ساعت و سی دقیقه طول می کشد

دانشگاه های شهر باث انگلستان

جاذبه‌های شهر باث انگلستان

  • جمعیت

    جمعیت باث در سال 2021 حدود89000 نفر تخمین زده شد.ساکنان این شهر را عمدتا سفید پوست هستند که ۶/۹۴ درصد جمعیت آن را تشکیل می دهد و بسیار بالاتر از میانگین ملی است. جمعیت ساکنان آسیایی، سیاه پوستان و ساکنان چند فرهنگی کمتر از سطح میانگین ملی است.

  • فرهنگ

    در قرن هجده، باث به مرکز زندگی مد روز در انگلستان تبدیل شد،این شهر در زمینه موسیقی، قدمت طولانی دارد؛ باث ابی، محل شکل گیری کلیس ارگان (Klais Organ) و بزرگترین محل برگزاری کنسرت در شهر است

  • حمل و نقل

    ایستگاه اتوبوس باث در خیابان دورچستر (Dorchester)، نزدیک ایستگاه قطار قرار دارد. شما می­توانید از طریق اتوبوس­هایی که روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارند، به دانشگاه بیایید. این مسیر با اتوبوس از اینجا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. بخش متراکم شهری باث را می توان به راحتی با پیاده روی یا دوچرخه سواری بازدید کرد

  • آب و هوا

    آب و هوای باث، گرم و معتدل است. در طی سال، حتی در کم بارش ترین ماه های سال، باران بسیار زیادی در این منطقه می بارد. بر طبق سامانه طبقه بندی اقلیمی کوپن گایگر (Köppen-Geiger)، این منطقه در اقلیم اقیانوسی (Cfb) قرار دارد. متوسط ​​دما در باث ۷/۹ درجه سانتی گراد است و میانگین بارش سالانه به ۷۶۱ میلی متر می­رسد.

  • اقتصاد

    باث از دیر باز دارای صنایع تولیدی مهمی بوده است، به ویژه در زمینه ساخت جرثقیل، تولید مبلمان، چاپ، ریخته گری، معدن، تولید مواد رنگی و پلاستیک و بسیاری کارخانجات دیگر.جاذبه های گردشگری این شهر نیز به تولید تعداد قابل توجهی از مشاغل در صنایع مرتبط با گردشگری منجر شده است.

  • خرید

    مغازه های باث، بین ساختمان های سبک جرج، خیابان های فرعی و کوچه جذاب زیبا پراکنده هستند که همه به اندازه یک پیاده روی کوتاه از یکدیگر فاصله دارند.حتماً از مجموعه­ جواهرات و اشیای قیمتی نیکلاس وایلد ، لوازم خانگی در فروشگاه روزیترز (Rossiters) در خیابان برود (Broad Street) بازدید کنید.

هزینه های زندگی در شهر باث انگلستان

هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بر اساس برآوردهای مرکز Numbeo بدون احتساب اجاره خانه برابر با۳,۶۱۸.۲۱ دلار آمریکا (۲,۷۷۲.۵۷ پوند انگلستان) است. هزینه زندگی یک نفر نیز بدون احتساب اجاره خانه معادل ۱,۰۵۹.۲۵ دلار آمریکا(۸۱۱.۶۹ پوند انگلستان) است. شاخص هزینه زندگی در باث معادل ۸۳.۴۰ است.

قیمت مواد غذایی، رستوران، حمل و نقل، قبوض خدمات شهری، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودکان، لباس و کیف و کفش، و اجاره مسکن را در می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

مایل به ادامه تحصیل در انگلیس هستید؟

در تمام مراحل از پذیرش تا شروع تحصیل در کنار شما هستیم

با ما تماس بگیرید
رایگان

راهنمای تحصیل در انگلیس

این فرم را تکمیل کرده و فایل کتابچه رایگان «راهنمای کامل تحصیل در انگلیس» را در ایمیل خود دریافت کنید.

موسسه فرهنگی دیموند با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

خبرنامه
برای اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید!
© حقوق این سایت به موسسه دیموند تعلق دارد
باز کردن چت
مشاوره رایگان بگیرید 🎧
ما اینجا هستیم 🎧
سلام👋
هر سوالی دارید از ما بپرسید